Legjobb receptes blogok

2011. ápr. 1.

Frankfurti leves

Én ezt a levest csakis tejfölösen szeretem,de így nagyon.
ELKÉSZÍTÉSE:
0,5 kg metéltre vágott kelkáposztát(de lehet kelbimbóból is) kb.1liter vízben sóval,majorannával,köménymaggal puhára főzünk.De lehet bele tenni zöldpaprikát,paradicsomot is.Közben elkészítjük a rántást,én ehhez a leveshez úgy készítem,hogy megdinsztelem a hagymát,majd rászórom a lisztet kicsit megizzasztom,félre húzom az edényt,majd tejfölel keverem el.Aztán beleszűröm az elkészült levesbe és jól összeforralom.
Személyenként egy virslit felkarikázunk és 1 ek. olajban átfuttatva a leveshez adjuk
Mielőtt a virslit beletennénk,leturmixolhatjuk és tejföllel elkevert tojássárgával összemelegítjük.Így frankfurti krémlevest kapunk.

3 megjegyzés:

Hobbychef írta...

Imádom a frankfurtit. Krémlevesként még nem ettem.

Bianka írta...

Egyik nagy kedvencünk. Guszta

szindi írta...

Hobbychef, egy próbát megér:))már sokszor szerettem volna én is hozzászólni a blogodhoz,de sajnos nem tudok,nem küldi el a megjegyzésem:(

A mi kedvencünk is és utána a palacsinta vagy aranygaluska:)))