Legjobb receptes blogok

2011. dec. 11.

Diós kifli(tojás nélküli)

Ezt a sütit is minden évben elkészítem,mert sokáig eláll(na):)ha maradna belőle,de finom omlós és uzsonnára vagy tízóraira is remekül megállja a helyét egy bögre tejjel,legalábbis én így szoktam majszolgatni:) mit nekem pár kiló fölösleg,már úgyis van pár plussz ,az a kevés ide vagy oda, már nem számít :)))kíváncsi leszek januárban is így fogom-e gondolni mikor vért izzadva próbálok tőlük megszabadulni:))

ELKÉSZÍTÉSE:

 -25 dkg vajat,15dkg porcukorral és 15 dkg őrölt dióval elkeverünk,majd 35 dkg liszttel,kis tejjel összegyúrjuk.Jól kidolgozzuk,kifli alakokat formálunk belőle(én kisodrom,majd késsel kb 10cm-es darabokra vágom és behajlítom a végüket).Közepes tűznél világos színűre sütjük és még melegen vaníliás porcukorban meghempergetem.

2 megjegyzés:

Éva írta...

Guszta ! Nagyon szeretjük mi is ezt a fajta kiflit csak nekem a receptem vaniliás kifliként szerepel!
Jó lett az új háttered!

szindi írta...

Köszönöm Éva:)Guszta a tiéd is!:)
Csodálkoztam is,hogy sikerült a háttér csere,mert iszonyat béna vagyok ilyesmikhez!:)