Legjobb receptes blogok

2011. jan. 7.

Puncs töltelékes -Maci torta



A lányom szülinapjára készült,amit tegnap tartottunk.Nagy fejtörést okozott,hogy milyet készítsek:amivel nincs sok baj,mutatós is,finom is,főleg,hogy májusig szinte állandóan dolgozat írásokra kell készülnöm és minden nem tanulásra fordított percet sajnálok,ez persze fordítva is igaz :)Sok oldalon nézelődtem,míg Pistinél rábukkantam erre és mivel én nagy Mackó gyűjtő vagyok beleszerelmesedtem:)
Azt el kell árulnom alig van kézügyességem,ehhez mindet össze kellett szednem, mire egy helyes mackót lerajzoltam sablon gyanánt. A receptet a saját tepsi méretemhez és szájízhez igazítottam.Én egy 10 tojásos és egy 6 tojásos piskótából készítettem.A krémet párizsikrémmel gazdagítottam még pluszban és a baracklekvár is házi volt,attól lett olyan különlegesen zamatos.A piros marcipán szívet a karácsonyra sütött mézeskaláccsal helyettesítettem.

 Mára csak ennyi maradt belőle:))

3 megjegyzés:

Edó írta...

Viszem a maradékot:P Nagyon tetszik,élethű!

Unknown írta...

Na,ez biztos finom volt:-))))

szindi írta...

Nagyon finom volt xlbiker:)
Edó sajna már maradék sem maradt:))