Legjobb receptes blogok

2011. jan. 26.

Díjat kaptam:)

Egy nap múlt el úgy,hogy nem néztem be a blogomra és micsoda meglepetés várt:)
Díjat kaptam nem is egyet,mindjárt 3-at, 3 blogger társamtól,végülis ugyanazt a félét:))
De az a szörnyű,hogy egyből szabályt is kell szegnem,mivel pont ők azok akiknél már annyiszor,de annyiszor szerettem volna megjegyzést hagyni és egyszerűen nem jelenik meg,amit írok nekik :(:(szóval elnézést ,de én itt köszönöm meg nektek amiért rám gondoltatok:AngiAngéla  Fela  Anyatigris

A díjhoz szabályok is tartoznak. Ezek a következők:

- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.
Alábbi blogereknek adnám a díjat sok szeretettel:
LiliBazsa 
Marcsi oldala és kedvenc ételei 
Szannalina 
 Fogadjátok szeretettel tőlem:)

5 megjegyzés:

Angi Angéla írta...

Légyszíves nézz át megint hozzám.

Mária írta...

Szia !Ez nagyon guszta, talán én is kipróbálom
, mert még nem készítettem ilyent eddig Köszi, a receptet.

LiliBazsa írta...

Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám!!

Mária írta...

Nagyon szépen köszönöm a díjat Kedves Szindi !

szannalina írta...

Nagyon szépen köszönöm a díjat!