Legjobb receptes blogok

2010. jún. 26.

az én cicitortám:)



Valami érdekes tortával szerettem volna meglepni a párom.Ezért volt is egy kis sértődés,mert elkövettem azt a hibát,hogy megkérdeztem milyen tortát szeretne,az ő kedvence a dobostorta,(amit még sosem készítettem),de én az íz miatt kérdeztem rá.Szóval persze,hogy azt felelte:dobost szeretnék én meg egyből rávágtam,hát az biztos nem lesz.Milyen rendes is vagyok:))szóval ezért volt a sértődés..
Előtte sok helyen megnéztem és ahány hely, annyi féle cicitortát láttam.
Volt aki csak a ciciket formálta meg,volt ki szívalakú formából alakította ki és többen voltak akik derekasat készítettek.Én is ennél a variációnál maradtam,mert nagyobbat szerettem volna készíteni.
Hát nem volt egyszerű a formázása,látszik is,hogy a cicik sajna nem lettek egyforma nagyságúak,pedig a forma nem volt más amiben sütöttem:)
A lányom mondta,anya így élethűbb,hisz a valóságban sem egyforma teljesen a cicink.
Végülis a gyakorlat teszi a mestert:)
Van még mit tanulnom a díszítés területén is főleg eszközök híján.
A torta beborításánál ki akartam próbálni a pillecukros változatot,de mivel először csináltam nem sikerült a türelmetlenségem miatt, és a kukában landolt.
Nagyon nyúlt,ragadt,most már tudom, nem vártam meg, hogy kellő állagúra hűljön ez volt a baj,de ezt csak azután vettem észre,miután elkészítettem a szokásos fondant receptem szerinti borítást.
A díszítést színezett vajkrémmel készítettem.
A végeredmény viszont jól sikerült főleg,hogy a páromnak nagyon-nagyon tetszett!
Meg is kérdeztem:ugye most már nem harizol,hogy nem dobost készítettem?a válasz az arcára volt írva már akkor mikor megpillantotta a tortát:)

2 megjegyzés:

Eisenstock Ildikó írta...

Nagyon szexi torta, nem csoda, hogy tetszett a párodnak.

Vali írta...

Igaza volt a lányodnak. Gondolom párod meglepődött.