Legjobb receptes blogok

2010. máj. 7.

Kőrözöttes-sajttekercs



Ez a kisfiam kedvence,így elkészítettem a maradék túróból.
Az én kőrözött receptem:
A túrót tejföllel krémállagúvá keverem,teszek bele sok-sok apróra vágott hagymát,ami lehet lila vagy vöröshagyma, ki, mit szeret.
Pirospaprikával színt adunk neki,ezt is ízlés szerint,só,kis feketebors(őrölt)aztán a lényeg a kömény.Én nem nagyon szeretem az egészet,ezért abból csak pár szemet dobok bele,inkább őrölt köménnyel adom meg az ízt.Aztán mehet a hűtőbe,hogy az ízek jól összeérjenek.Addig előkészítjük a sajtot.
Egy lábasban teszünk fel vizet melegedni,ha már forró,beledobjuk a jól becsomagolt sajtot,ha daraboltat vettünk, akkor lehet az eredeti csomagolásában.Ha már eléggé puha,kivesszük és egy alufóliával borított vagy kivajazott gyúródeszkára kitesszük és gyorsan téglalap alakra nyújtjuk.Megkenjük a kőrözöttel és mint a bejglit feltekerjük.

Nincsenek megjegyzések: