Legjobb receptes blogok

2011. febr. 7.

3bit szelet

Ez a süti példázza a blogcímemet vagyis tökéletlen lett:)Csak azért teszem fel,mert az ízvilága nagyon eltalált.
Végül is tudom hol ronthattam el,a pudingnál,mert nem volt otthon a jó öreg márkám,így egy nevesincs pudingporból készítettem el.Pedig,de éreztem,hogy nem lesz jó,már hányszor megfogadtam,hogy hallgatok a megérzéseimre,de mindig utólag okoskodom:)a csokimázat sem étcsokiból készítettem,de ami máskor megszilárdul most az sem szilárdult.DE,úgy vagyok vele,nem lehet minden és mindenki TÖKÉLETES:))az olyan uncsi lenne,nem?:))ezek után,ha lesz kedved elkészíteni íme a recept:)))
HOZZÁVALÓK:
-6 tojásfehérje,-20dkg cukor,-15dkg darált dió,-2dkg zsemlemorzsa,-3dkg liszt,-fél csomag sütőpor

KRÉMHEZ:
-6 tojássárgája,-20dkg cukor,-2cs.vaníliás pudingpor,-7dl tej,-25dkg margarin,-5-6csepp van.aroma,-3ek kakaópor

TÖLTELÉKHEZ:
-1csomag háztartási keksz,-3dl tej

A TETEJÉRE:
-10 dkg tejtortabevonó

ELKÉSZÍTÉSE:
A fehérjéből kemény habot verünk,óvatosan hozzáadjuk a cukrot,darált diót,a zsemlemorzsát és a sütőporral elkevert lisztet.Az így kapott masszát kikent,lisztezett tepsibe öntjük,és előmelegített sütőben megsütjük.
A krémhez a tojássárgáját kikeverjük a cukorral,hozzáadjuk a pudingport,majd kevés tejjel hígítjuk,és a többi forralt tejhez adva sűrűre főzzük.
Lehűtjük,elvegyítjük a habosra kavart margarinnal,végül a masszát kétfelé vesszük.Egyik felébe a vanília aromát,a másikba a kakaóport keverjük.
A tésztára rákenjük a vaníliás krémet,erre kerül egy sor tejbe áztatott háztartási keksz(nem szabad eláztatni!),ezután a kakaós krémet simítjuk rá,végül bevonjuk az olajjal elkevert tortabevonót.
Hűtőben néhány órán át érleljük,másnapra nagyon finom:)))

3 megjegyzés:

Adryenn írta...

Ez nagyon guszta,csokiban is szerettem,de sütiben még nem ettem ezért megéri kipróbálni:-)

szindi írta...

Tényleg érdemes kipróbálni,mert kb.1 napig tartott a tepsi süti,amit 4-en dézsmáltunk mindössze:)
ennyit a diétámról:)))

Angi Angéla írta...

Nagyon gusztusos , bíztos ,hogy ki fogom próbálni. kérlek nézz be hozzám , van egy meglepim.