Legjobb receptes blogok

2010. júl. 29.

mai menü


Ezt akkor szeretem készíteni,mikor nincs olyan nagy meleg
Én eddig jó kislány módjára a szokásos módon paníroztam:liszt,tojás,zsemlemorzsa.Mire mindegyiket bepaníroztam addigra az egész konyha kész káosz lett a szétszóródott zsemlemorzsa miatt,a kezem pedig percenként kellett mosni a rátapadt lisztes elegy miatt...
Míg egyszer nem volt sok időm és a lisztet összekevertem a tojással,jó kis palacsinta-szerű masszává kevertem és így mártogattam bele a karfiolt aztán a zsemlemorzsát fedeles,magas falú edénybe tettem és így raktam bele a karfiolt rázártam a tetőt és így forgattam...
Azóta,így panírozok és sokkal többször kerül asztalra rántott karfiol..persze van aki már eleve így készítette,mint később megtudtam,de hát a jó pap is holtáig tanul,van ilyen mondás:)

Nincsenek megjegyzések: